Reissut on aika hyviä mittareita siitä, mitä kaikkea materiaa sitä oikeastaan tarvitseekaan elääkseen suht. koht. tyydyttävää elämää tässä materiayhteiskunnassa.

Turhiakin tavaroita siis lähti mukaan muutama: mustia alusvaatteita, joita ei tietenkään kokovalkoisen ohuen työasun kanssa voinut käyttää (lähtivät äidin matkassa kotiin), kenkälankki (ne turvakengät oli muutenkin aina niin paskaset, kenkälankki siis äidin matkassa kotiin), korttipakka (ei vaan tullut pelattua ja pasianssikin löytyi yllättäen kännykästä), Yleisen kielitieteen perusteet (opiskeluinnon toivossa on hyvä elää...), jumppakuminauha (kyllä mä sitä kai kerran kokeilin siellä päässä), aurinkorasva stick kasvoille (ei vaan ollut niiiiiiin helle), hiusklipsi, bikinit (ei vaan ollu niin helle, vaikkakin käytin moisia pariin kertaan alusvaatteen korvikkeina), lippa (ei vaan ollu niin helle :D). Ja noh, siinä se. Kaikkea muuta tulikin sitten hyvin pitkälti käytettyä. Ja opin, että särkylääkettä ei voi koskaan olla tarpeeksi matkassa.

Paikanpäältä ostin: vaatteita, 2 pyyhettä (kuivatusongelma), kondomeja (EN saanu), tölkinavaajan, tuliaisia muille, tuliaisia itselle :D, "arvenehkäisyvoidetta", hiivasienipesuneste yms, jalkasienivoide, paljon laastareita, paracetamolia, hiuslakkaa, puuteria, lompakon (HM :D), kortteja, kirjekuoria, postimerkkejä, mustekyniä, keittokirjoja itselle.... Eli siis materiaa löytyi, joskin  lähtiessä matkalaukkuun jäi vielä aika paljon tyhjää tilaakin.

Nyt Suomessa ollessa olen ehtinyt jo ostaa yöpöydälle lampun ja tilasin Madventures-boxit ja  uuden ac adapterin kannettavaan (miksi niidenkin pitää maksaa niin helvetisti)... Ainiin ja ostin mä Tiimarista aromaterapiakynttilän :D, 2 pukupussia (toooodella ohuita) ja kartongin, jonka laitan Pariisista ostamani julisteen taakse. Kuitenkin, krääsä ahdistaa!!!! Mun pitää siivota mun vaatekaappi, että saan reissun jäljiltä ostamani ja pyykkäämäni kuteet jotenkin mahdutettua sinne. Mietin, pitäiskö viedä jotain tavaroita (kuten vaikka matkalaukku) äidille, että tää materia-ahdistus vähän pienenis. Vai pystyisinköhän hyödyntämään sängynalusen vielä tehokkaammin hankkimalla vaikka jotain fiksuja "säilytysrasioita", ehh.

Olen myös ollut hyvä tyttö; sen lisäksi, että olen sairastanut keuhkokuumeen, olen ehtinyt kuurata kylppärin perusteellisesti ja tänään pesin keittiön ikkunan. Ja oon mä imuroinutkin. :) Hyvä minä!! Kyl mä <3 tätä mun kotia.